fredrikssonlinn

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

sjuk igen.

Av Linn Fredriksson - 12 april 2012 13:46

Tjaa.
Då har man åkt på en förkylning igen efter några veckors friskhet, suck.
Igår var det skola, som började i tisdags. Jag spenderade dagen med klassen i skolan och var även och fotograferade mig för lite reklam för konfirmation så snart kommer jag finns överallt här i stan, på bussar, affischer etc.  
På eftermiddagen var det ridning och jag hade lite publik med mig, en super gullig kille vid namn Viktor.  
Ridningen gick superbra vi hade hoppning och jag red Mr. Magic som lite het i början med lugnade sig sedan eftersom jag inte hade riktigt släppt på tyglen.
Vi galopperade över bommar som var på sockerbitar (inte riktigt socker utan ett par plastblock) och skulle där efter räkna 1, 2, 1, 2 i rytmen och det gjorde det mycket lättare att hoppa. Första gången gick sådär men de två sista gångerna gick super bra! Hoppade ca 50-60 cm. Jag har även under se senaste lektionerna fått snitsen med att få hästarna att gå fint på tygel, så jag är stolt över mig själv.  
Alla andra i gruppen var också super duktiga, good work girls!
Idag spenderar jag dagen hemma då jag har feber och har åkt på förkylning.
Tack vare detta missar jag två prov, varav ett är fortsättning på senaste matteprovet och syslöjdsprovet. så då har jag fått något att göra nästa vecka då.    
 Nej nu ska jag försöka att arbeta med lite atomfysik som jag har kvar att göra. Men först ska jag bjuda på två bilder jag tagit med min iPhone 4, redigerat på instagram och picnik.com, enjoy.
Puss 
      

 
 
Ingen bild

viktor

12 april 2012 14:29

naaw tack <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Fredriksson - 13 augusti 2012 12:27

Nu är det bara en vecka kvar och sen börjar skolan, eller ska man säga gymnasiet för min del? Längtar faktiskt, ny skola, ny klass, nya kompisar, nya rutiner och säkert en massa nya saker att lära sig! Ska under den sista veckan bara slappa och kans...

Av Linn Fredriksson - 12 augusti 2012 02:10

Regnet öser ner och smattrar mot mitt fönster. Idag har jag varit runt stan med min syster och mamma! Vi var nere på myrornas en sväng och det är inte så hemskt som man tror, jag köpte en ryggsäck där idag för 50 kronor i jättefint skick så kasta in...

Av Linn Fredriksson - 11 augusti 2012 03:04

Har haft en riktigt fantastisk dag med min vän William idag, mycket skratt och det älskar jag! Min andra vän Becka räddade mig idag då jag glömde plånboken på tuna park igår så åkte hon dit idag och tog tillfället att fråga de på Wayne's om de hade...

Av Linn Fredriksson - 10 augusti 2012 00:11

Då är man tillbaka till bloggander igen och kommer blogga mer oftare eftersom bloggappen finns nu, yay! Det har hänt en del under de gågna veckorna, har haft en pojkvän som jag haft otur med som det sluta i tragedi med p.g.a honom, sårad och skit me...

Av Linn Fredriksson - 8 juni 2012 22:49


Tja!Här sitter en brud som har sommarlov och skriver. Det är riktigt skönt att ha lov men kommer sakna skolan då alla mina vänner fanns där.Hade en riktitgt bra avslutning och min pappa lyckades komma dit och titta på, blev super förvånad då han sa a...

Presentation


Hej, är en tjej på 16 år som heter Linn.
Jag går på fordonsprogrammet på Rekarnegymnasiet i Eskilstuna och har lastbilschaufför som framtida yrke.
Älskar att hänga med killar och spela spel!
Är en sprallig tjej som rider.
Bloggen handlar mest om vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards